Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





zondag 19 april 2009

Voorkant van het speelkleed...

...is af

Net terug van een weekendje bij mijn schoonbroer en schoonzus.
Ze vindt het kleed heel mooi, dus van de week gauw verder met de achterkant.
Ik ben alleen nog aan het bedenken wat ik als vulling ga gebruiken.
Voor mijn eigen kleed heb ik 2 lagen fiberfill gebruikt, maar na een aantal keer wassen blijft er niets meer van over.
Nog even brainstormen over hoe of wat.

De Winnie the Pooh biscornu vordert al goed, de voorkant is klaar, de achterkant bijna.
Vanavond gauw nog een paar steekjes zetten dan kan het op de post van de week.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ola

Hetti zei

De speelkleden zien er leuk uit Annette, snap niet dat Noah er gewoon lekker op blijft spelen! LOL!
Groetjes Hetti