Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





woensdag 6 mei 2009

Johnny Depp

De afgelopen week eigenlijk bijna niets gedaan.
Gisteren kon ik mijn lock-machine weer ophalen, hij is eindellijk gemaakt.
Vandaag gelijk aan de slag gegaan met het zomerjasje voor Noah.
Het staat al gedeeltelijk in elkaar, maar moest stoppen omdat ik nog geen rits gekocht heb.
Morgen snel om een rits gaan halen en dan kan ik verder.
Ik wil proberen het jasje van het weekend af te hebben, maar er staan nog een aantal klus-opdrachten op het programma.....

Hier een update van Johnny Depp, er is weer een kleurtje klaar.

2 opmerkingen:

Ginnie zei

He is looking really good.

The Button Witch zei

Johnny Depp looks great sadly I cant get the translator to work on your blog but just droped by to say thank you for the charts
Hugs And happy stitching
Shellie