Blog

Please don't use any pictures of Noah and Kira with out my authorization





woensdag 13 mei 2009

Moederdag en Johnny

Het is maar rustig op mijn blog, ben ook veel te druk met andere dingen bezig.
De voor en achter tuin zijn beide helemaal leeg.
Noah heeft 2 grote zandbakken voor zijn eigen, en hij vindt het ook heel leuk om er in te spelen.
Voor in de tuin zijn we hem al langzaam aan het vullen.
Achter moeten we nog met grond en zand gaan spelen, we hebben met touwen afgezet hoe we het willen hebben

Ondanks dat ik moederdag heb moeten werken, toch een hele leuke moederdag gehad.
Mijn schoonouders waren er om op Noah te passen.
Samen met Noah hadden ze wat leuks voor mij bedacht.

Lief he!!!


Johnny Depp gaat langzaam vooruit

De kruissteekjes zijn klaar.
Er zijn alleen een aantal plaatsen waar je geen kruissteekjes moet zetten, en dat vind ik niet echt mooi.
Ik heb mij bedacht om het gezicht nog op te vullen met wit en de rest wel zo te laten en dan de stiksteekjes.
Waarschijnlijk gaat het een kussentje worden.

Ik ga nog maar wat huishoudelijk werk verrichten!!!

Geen opmerkingen: